Saturday, August 05, 2006

sorular ve cevaplar

1. yıllar yıllar önce izlediğim, müziğini ennio morriconne'nin yaptığı bir spagetti western'in sadece aşağıda anlattığım sahnesini hatırlıyorum. bu komedi-kovboy türündeki filmin ismi nedir? - 30 puan

filmin ana karakterlerinden biri mola verdiği salaş bir lokantada tabağındaki yemeği en küçük kırıntısına kadar siler süpürür(yiyerek tabi) ve çıkarken tabağını tezgaha bırakırken şöyle der: "tabağı yıkamanıza gerek kalmadı, iyice temizledim"

my name is nobody / hiç kimse adındaki adam

2. bu soundtrack'i hemen hatırlayacaksın sanırım - 17 puan

once upon a time in america / bir zamanlar amerika

3. bu repliğin geçtiği film - 20 puan

üç haftadır falan mı birliktesiniz?
bir ay. nasıl bildin?
birini havaalanına götürüyorsan bu ilişkinin başlarıdır. bu yüzden ben bunu başlarda hiç yapmam.
neden?
çünkü sonunda işler değişir ve havaalanına götürmezsin. asla bana şöyle denmesini istemem; “neden artık beni hiç hava alanına götürmüyorsun”

when harry met sally

4. bu repliğin geçtiği film - 10 puan

kolay bir gün değil. her ayrıntıyı hatırlıyorum. almanların hepsi gri giymişti. sen mavi. evet o elbiseyi artık giymiyorum. almanlar çekildiğinde yeniden giyeceğim.

casablanca

5. bu repliğin geçtiği film - 5 puan

hayatının geri kalanını başka biri ile geçirmek istediğini fark ettiğinde, hayatının geri kalanının bir an önce başlamasını istersin.

when harry met sally / harry sally ile tanışınca

6. bu repliklerin geçtiği 6 film - 6 x 3 = 18 puan)

a) ona reddedemeyeceği bir teklif yapacağım.

godfather II / baba II

b) annem bir erkeğin en iyi dostu annesidir der.

psycho / sapık

c) say "hello" to my little friend!

scarface / yaralı yüz

d) play it, sam. play as time goes by.

casablanca

e) you talking to me?

taxi driver / taksi sürücüsü

f) ölü insanlar görüyorum.

the sixth sense / altıncı his

0 Comments:

Post a Comment

<< Home